Sandheden om Sabbatåret
branded dokumentarserie
En branded dokumentarserie om personlig udvikling, når unge mennesker tager ud at rejse i længere perioder
Detaljer
Jan 2019 – januar 2020
I samarbejde med Kilroy
Katagori
Web-serie
Branding
Konceptet skulle være en autentisk Dokumentarserie, der er ærlig, men samtidig skulle være af høj kvalitet.
Kort fortalt handler det om 2 unge mænd der udforsker ideen om deres egen udvikling på en 3-måneders rejse i Sydamerika. De vil finde ud af, om det udvikler dem, som personer, eller om det er spild af tid at rejse rundt i fremmede egne, frem for at starte på deres uddannelse og tjene samfundet.
Samarbejdet med rejsebureauet, Kilroy
Jeg kom i dialog med rejseselskabet, Kilroy. De elskede konceptet og det passede perfekt til deres 2020 markedsføring, som netop handlede om sabbatår (dette var før covid-19 ramte og satte det hele på hovedet). Jeg er utroligt glad og tilfreds for at kunne lave den her serie med netop rejsebureauet Kilroy, der fokuserer på unge mennesker.
Det endte ud med at blive en SoMe branded dokumentar-serie, der består af 8 episoder på ca. 10-15 min, som skal køre på de sociale medier i efteråret 2020.